محل تبلیغات شما

سال گذشته در Google Marketing Live ، گوگل گفت که این یک مخاطب سفارشی و هدف های سفارشی را تحت یک گزینه مخاطب سفارشی ایجاد می کند. مخاطبان سفارشی اکنون در Google Ads برای نمایش ، کشف ، Gmail و کمپین های YouTube در دسترس هستند.

مخاطبان سفارشی چگونه کار می کنند. شما دیگر مخاطبان دلخواه یا سفارشی ایجاد نمی کنید. اکنون ، هنگامی که مخاطب سفارشی جدیدی را از برگه مخاطب سفارشی در منوی بالای مدیر مخاطب تنظیم می کنید ، می توانید آن را براساس هر یک از موارد زیر ایجاد کنید:

افرادی با هر یک از این علایق یا قصد خرید.
افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خصوصیات لباس خواب نه برنج برنج لباس خواب نه لباس خواب نه برنج برنج لباس خواب نه لباس خواب نه لباس خواب نه لباس خواب نه برنج لباس خواب نه برنج جستجو کردند (مانند Google.com و YouTube).
سپس می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا هدف گذاری با URL ها ، برنامه ها از یک لیست و / یا همچنین انواع مکان هایی را که بازدید می کنند مانند فروشگاه های بازی های ویدیویی یا خدمات مالی ، همچنین از لیست کشویی ، گسترش دهید.

به عنوان مثال ، من می توانم براساس افرادی که از برنامه ای مانند TikTok استفاده می کنند ، مخاطبانی ایجاد کنم یا برای گسترش مخاطبان خود از مکان هایی مانند کالج ها و دانشگاه ها یا رستوران های گیاهی بازدید کنند:


با ایجاد یک مخاطب سفارشی جدید ، تخمین های دسترسی در ستون سمت راست نشان داده می شود. اگرچه اکنون برآورد دسترسی برای برنامه های تلفن همراه و مکانها در دسترس نیست.

مخاطبان سفارشی بسته به هدف کمپین و استراتژی پیشنهاد شما ، Reach ، Consideration یا عملکرد را هدف قرار می دهند.

هدف قرار دادن شما باید با تبلیغات Google در مورد شخصی سازی مطابقت داشته باشد و مواظب باشید کلمات کلیدی حساس فقط به صورت متنی کار کنند یا اصلاً کار نکنند.

مخاطبان سفارشی موجود هر مخاطب قصد سفارشی یا علاقه سفارشی موجود شما به طور خودکار به مخاطبان سفارشی منتقل می شود.

مخاطبان وابستگی سفارشی با کلمات کلیدی به "افرادی با هر یک از این علاقه ها یا قصد خرید" تبدیل می شوند ، همانطور که مخاطبان قصد سفارشی را نشان می دهند. مخاطبان قصد شخصی در کمپین های YouTube ، Gmail و Discovery به "افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خواص Google جستجو کرده اند" تبدیل خواهند شد.

توجه داشته باشید که می توانید وابستگی سفارشی قدیمی خود را شناسایی کنید یا مخاطبان قصد سفارشی را که تبدیل شده اند نمایش دهید زیرا در ستون Type برچسب "عبارت جستجوی مخاطب سفارشی" را دارند.

قابل توجه است. مخاطبان سفارشی می توانند انعطاف پذیری و ویژگی بیشتری را با هدف قرار دادن به شما بدهند و به گونه ای طراحی شده اند که براساس ورودی هایی که شما ارائه می دهید و استراتژی پیشنهاد و هدف کمپین ، مخاطب مناسب را به طور خودکار انتخاب می کنند. توجه به این نکته مهم است که گسترش URL ها ، برنامه ها و مکانها در واقع توسعه هستند نه اصلاح (اصلاح) - اینها دستورات OR هستند تا دستورات AND.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاثیرات رنگ ها روی مشتری ها در اتاق ماساژ چیست؟

شمیران سوپر - فروشگاه آنلاین مواد غذایی

صحبت در رابطه با کتاب های الکترونیک، به خصوص کتاب های صوتی

سفارشی ,، ,مخاطبان ,یک ,مخاطب ,لباس ,خواب نه ,لباس خواب ,یک از ,مخاطبان سفارشی ,مخاطب سفارشی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بنیاد مهر ایران Jonathan's notes اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق هیئت منتظران مهدی (عج)، صالحیه بهارستان مطالب اینترنتی دانشجوی سیریک سنجش پی سی lodytita سبک زندگی سازه